مقایسه ی Galaxy S4 ،iPhone 5, Lumia 920 این بار برای کیفیت دوربین
 
تکنولوژی جدید

 Galaxy S4

  شما می توانید روی گوشی خودتان هر چیزی را که دلتان می خواهد داشته باشید، اما درمورد سخت افزارها ناچارید آنها را همان طوری که هستند قبول کنید. مانند سخت افزاری مثل دوربین. اما اگر گوشی شما Galaxy S4 است، باید به شما تبریک بگویم. شما می توانید خوشحال باشید چون دوربین گوشی شما واقعا درجه ۱ است. تولید کنندگان آندروید، همواره سخت در تلاشند تا کیفیت سخت افزاری مثل دوربین را بالا نگه دارند. تاکنون HTC در این زمینه جزو بهترین ها بوده یا شاید در بعضی از موارد ذره ای بهتر است. همین را می توان در مورد دستگاه های نوکیا نیز گفت، که به طرز باور نکردنی دوربین های فوق العاده خوبی، حتی در طولانی مدت دارند. با این حال یک مطالعه جدید، بین آخرین مدل Galaxy S4 و دو گوشی iPhone 5  و Lumia 920 صورت گرفته است.

این مطالعه توسط یک شرکت فرانسوی که متخصص در اپتیک دوربین و تکنولوژی سنسور تصویراست، بین دوربینی که بر ​​روی آی فون ۵ و نوکیا Lumia 920 در مقایسه با دوربینی که در سامسونگ گلکسی  S4قرار دارد، انجام شده است. در این آزمایش، رتبه DXO سامسونگ گلکسی S4 بالاتر از هر دو این دستگاه ها قرار گرفت و بهترین دوربین گوشی های هوشمند از بین این گوشی ها انتخاب شد. گلکسی اس S4 نمره ی ۷۹ از ۱۰۰ را دریافت کرد، درحالیکه دوگوشی آی فون ۵ وLumia 920 ، به ترتیب نمره از ۷۴ و ۶۴ از ۱۰۰ را کسب کردند. در عین حال، نوکیا ۸۰۸ PureView  بهترین دوربین را در بین همه ی  گوشی های هوشمند، داراست. دوربین این گوشی نمره ۸۱ از ۱۰۰ را دریافت کرد.

دوربین گلکسی S4 دارای عملکرد بسیارعالی است. فوکوس خودکار دقیق، کیفیت رنگ های روشن در انواع نورپردازی ها، و حفظ جزئیات در نور قابل ستایش است.

galaxy-s4-review-26

با این حال، از لحاظ عملکرد ویدیوئی، S4 امتیاز ۶۸ از ۱۰۰ را دریافت کرد و آیفون با تلاش زیاد امتیاز ۷۰ را از آن خود کرد. رنگ و بافت تولید شده توسط گلکسیS4  خوب است، اما در هنگام تثبیت کردن ، تصویر نور کافی ندارد و اندکی کم نور است. همچنین در فوکوس اتوماتیک اندکی مشکل دارد. اما درباره ی هر دو، عمل عکاسی و قابلیت های ویدیویی این دستگاه، مشخص شد که گلکسیS4  از Lumia 920 و آیفون ۵ بهتر است. به طور کلی  نمره ی نهایی سامسونگ ۷۵ و آی فون ۷۲ امتیاز بود.

شما درباره ی دوربین گلکسی S4 چه فکر می کنید؟ در زمان کوتاهی که من گلکسی S4 را شناختم باید بگویم که عملکردش بسیارعالی است. بخصوص درمورد عملکرد و فوکوس خودکار دوربین آن. اجازه دهید که ما افکار شما را در نظرات بدانیم!

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 200
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 58697
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1